Amenorrea Luteiinin jälkeen [Asiantuntijan neuvoja]

Minulla on vakava ongelma, koska minulla ei ole koskaan ollut kuukautisia. Olen 19. Otan Luteiini 3 -sykliä, mutta mitään ei ole. Syyskuussa alusvaatteisiin ilmestyi pisara verta, mutta mikään ei liikkunut. Joka kuukausi minulla on kauheita vatsakipuja ja muita vaivoja, joita naisilla on kuukautistensa aikana. Miksi luteiini ei toimi? Olen kuullut yhdynnän aiheuttavan kuukautisia, mutta en tiedä onko se hyvä idea.

Kehotan sinua menemään lääkäriin viipymättä. Verenvuodon puute Luteiinin ottamisen jälkeen voi johtua anatomisesta viasta, joka estää veren virtauksen ulkopuolelle, tai vakavista hormonaalisista häiriöistä.

Muista, että asiantuntijamme vastaus on informatiivinen eikä korvaa lääkärikäyntiä.

Barbara Grzechocińska

Apulaisprofessori Varsovan lääketieteellisen yliopiston synnytys- ja naistentautien osastolla ja klinikalla. Hyväksyn yksityisesti Varsovassa osoitteessa ul. Krasińskiego 16 m 50 (ilmoittautuminen on mahdollista joka päivä klo 8–20).

Tunnisteet:  Uutiset Sanasto Tarkista 

Mielenkiintoisia Artikkeleita

add