Aknen jälkeisen hyperpigmentaation hoito [Asiantuntijaneuvonta]

Hei, olen 22-vuotias ja minulla on paljon punaisia ​​värimuutoksia kasvoillani aknen jälkeen. Luin foorumilta "Glyco-A" -kerma glykolihapolla, ostin sen. Olen käyttänyt sitä 2 viikkoa joka päivä, mutta en ole huomannut muutoksia. Ehkä teen jotain väärin vai pitäisikö minun valmistaa iho jotenkin? Käytän sitä joka päivä illalla, iho ei kuori lainkaan, värimuutokset eivät ole vähentyneet, vain ehkä aknea ei näy. Haluaisin tietää mahdollisista lisäohjeista tätä kermaa varten? parhain terveisin

Ihon värimuutokset edellyttävät pitkäaikaista hoitoa. Valkaisevoiteita voidaan käyttää samanaikaisesti muiden lääketieteellisten menetelmien, kuten kemiallisten kuorintojen tai valkaisuhoitojen, kanssa. Jos parannusta ei tapahdu, laserhoitoa voidaan harkita. Valitettavasti kaikki nämä menetelmät ovat erittäin kalliita. Yksinkertaisimpien menetelmien joukossa kannattaa tietysti suositella aurinkosuojaa, jotta vauriot eivät pahenisi, ja C-vitamiinivalmisteita, joilla on kirkastava vaikutus.

Muista, että asiantuntijamme vastaus on informatiivinen eikä korvaa lääkärikäyntiä.

Elżbieta Szymańska, tohtori

Ihotautilääkäri-venereologi. Hän käsittelee klassista ja esteettistä dermatologiaa. Hän työskentelee apulaispäällikkönä sisäasiainministeriön kliinisen keskussairaalan ihotautien osastolla ja lääketieteellisissä asioissa, ennaltaehkäisyn ja terapian keskus Varsovassa. Vuodesta 2011 hän on toiminut Varsovan lääketieteellisen yliopiston jatko-opintojen "Esteettinen lääketiede" tieteellisenä johtajana.

Tunnisteet:  Perhe Ravitsemus Terveys 

Mielenkiintoisia Artikkeleita

add